Když jsem před lety začala sledovat anglické přednášky z online podnikání, mnohá slova mi připadala matoucí. Např. funnel, launch, scale a organic traffic. Anglicky jsem uměla perfektně, ale nechápala jsem terminologii z online podnikání. Upřímně řečeno, tenkrát jsem některá slova nechápala ani v češtině.
Nerozumíte Sigrun? Připadá vám její slovník složitý? Když se naučíte 50-100 nejčastějších slov z online podnikání, hned porozumíte jejím přednáškám výrazně lépe. Vybrala jsem pro vás 20 velmi častých slov, která Sigrun hodně používá.
Upozornění: Tohle jsou slovíčka, která Sigrun hodně používá.
Uvedené věty jsou ale mnou vymyšlené příklady, které Sigrun nikdy nepoužila.
TOP 20 slov z online podnikání
Organic traffic – organická (přirozená) návštěvnost
Writing a blog or podcasting is a great way to increase organic traffic.
Psaní blogu nebo tvorba podcastů je skvělým způsobem, jak zvýšit organickou návštěvnost.
Convert to – přeměnit na, konvertovat
Traffic means nothing if it isn’t converting into paying customers.
Návštěvnost nic neznamená, pokud se nepromění (nepřevedete ji) v platící zákazníky.
Tangible – hmatatelný
We need tangible evidence.
Potřebujeme hmatatelné důkazy.
Testimonials – reference
Showcase your customer testimonials on your homepage.
Prezentujte reference svých zákazníků na své domovské stránce.
Shortcut – zkratka
I know a shortcut to success.
Znám zkratku k úspěchu.
Nurture – pečovat, starat se
Nurture your e-mail list.
Pečujte o svoje e-mailové kontakty.
Priceless – neocenitelný, nevyčíslitelná hodnota
The value of support in our Facebook group is priceless.
Hodnota podpory v naší fb skupině je nevyčíslitelná (k nezaplacení).
Anticipate – předvídat, očekávat
We don’t anticipate any trouble.
Neočekáváme žádné potíže.
Scarcity – nedostatek
Limited-time offers work very well because of perceived scarcity and urgency.
Časově omezené nabídky fungují velmi dobře díky vnímané vzácnosti a naléhavosti.
Resonate – rezonovat, souznít
The message of the speech really resonated with me.
Hlavní myšlenka projevu se mnou opravdu rezonovala.
Charge – účtovat
How much do you charge for your services?
Kolik si účtujete za své služby?
Value – hodnota
Valuable – hodnotný, cenný
She provided us with valuable information.
Poskytla nám cenné informace.
Launch – kampaň
If you want to build a successful business, it is necessary to learn how to launch.
Jestliže chcete vybudovat úspěšné podnikání, je nezbytné, abyste se naučili dělat kampaně.
Fix – opravit, vyřešit
They couldn’t fix my old computer, so I bought a new one.
Nedokázali opravit můj starý počítač, tak jsem si koupil nový.
Scale – škálovat
Creating a digital course can a be a great way how to scale your business.
Vytvoření digitálního kurzu může být skvělým způsobem, jak rozšířit své podnikání.
Sustainable – udržitelný
It’s not a sustainable business model.
Není to udržitelná obchodní strategie.
Offer – nabídka, nabídnout
She always creates an irresistible offer.
Ona vždy vytváří neodolatelnou nabídku.
Establish – založit, stanovit
Establish trust with your clients.
Navážte důvěru se svými klienty.
Revenue – (celkový) příjem, tržby
I doubled my revenue in 12 months.
Zdvojnásobil jsem své příjmy během dvanácti měsíců.
Takeaways – poznatky (co si z toho odnáším)
I hope you have many takeaways from this workshop.
Doufám, že si z tohoto workshopu odnášíte mnoho poznatků.
Chtěli jste pokročilejší slova z online podnikání?
Náročnější výrazy jsem v přednáškách od Sigrun nenašla. Není to rodilá mluvčí angličtiny, a tak mluví výbornou, ale méně náročnou angličtinou. Také mluví velmi pomalu. Pokud se chcete vzdělávat v angličtině o online podnikání a angličtinu se teprve učíte, Sigrun je perfektní začátek.
Chcete růst v online podnikání a vzdělávat se od zahraničních expertů?
Přidejte se do facebookové skupiny English and Career Growth a pojďme růst společně.
FOTO: Pixabay